Odlomak

Nova je ekonomija donijela, nakon tisuću godina diseminacije, sustav javnog komuniciranja koji počiva na dijalo gu kao obostranom aktivnom procesiranju informacija. Brzi, globalni razvoj tehnologije nije mogao zaobići banke
koje su vrlo brzo shvatile prednosti informatizacije. Samim time i novi modeli komuniciranja postali su neminov nost. Uz razvoj novih komunikacijskih alata, ključni moment je distribucija proizvoda i usluga prema klijentima
što predstavlja točku na kojoj pada ili opstaje proizvod ili usluga. Kompetentnost zaposlenika , prodajne vještine
ali i sve male, sitne verbalne, neverbalne i vizualne spretnosti i osobnosti zaposlenih uz informatičku i marketin šku logistiku, bitne su odrednice prodajnog procesa. Razina komunikacije s klijentom kreće se u širokom opsegu,
od vrlo ograničene do složenog savjetovanja.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Naučni radovi

Više u Skripte

Komentari