Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio eldindacic111 08. januar 2014. Prijavi dokument
ELEMENTI MARKETING MIKSA
Pod marketing miksom podrazumeva se kombinacija instrumenata kojima se koristi preduzeće da bi se postigao očekivani nivo prodaje na tržištu. Elementi marketing miksa su:
1. PROIZVOD
2. CENA
3. DISTRIBUCIJA
4. PROMOCIJA
Sva 4 elementa marketing miksa su podjednako važni kao i njihova međusobna kombinacija. Poboljšanje samo jednog elementa neće dati tako dobre rezultate kao njihova kombinacija.
PROIZVOD
Uloga proizvoda je veoma značajna jer preko njega preduzeće ostvaruje svoje ciljeve. Proizvod se može definisati kao sve ono sto može da zadovolji potrebe i želje potrošača. Preduzeće treba da ima proizvod ili uslugu koji efikasnije od drugih preduzeća zadovoljavaju potrebe kupaca.
Podela proizvoda:
Sredstva za proizvodnju su ona koja preduzeća koriste kao komponente drugih proizvoda.
Sredstva za potrošnju su finalni proizvodi koje potrošači koriste u takvom obliku odnosno koji ne zahtevaju proces proizvodnje kako bi ih potrošači koristili.
Sredstva za potrošnju se dele na:
Životni ciklus proizvoda predstavlja vreme od uvođenja proizvoda na tržište pa sve do njegovog povlačenja sa tržišta. U okviru životnog ciklusa proizvoda razlikujemo 4 faze:
I faza – faza uvođenja proizvoda na tržište
II faza – faza rasta i razvoja
III faza – faza zrelosti
IV faza – faza opadanja
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.