Savremena IT u službi prisluškivanja ljudi
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Informacione tehnologije
Objavio studenti.rs 03. avgust 2015. Prijavi dokument
UVOd
Elekronsko poslovanje je koncept poslovanja koje se odvija na Internetu, i to od mogućnosti upoznavanja klijenta sa vrednostima preduzeća preko stupanja u kupo-prodajni odnos, do održavanja tog odnosa. Elektronsko poslovanje, dakle, podrazumeva korišćenje informacione i komunikacione tehnologije u svrhu vođenja posla, svih vrsta transakcija kao i prenosa informacija.
Danas elektronsko poslovanje doživljava ekspanziju. Upotreba računara i Interneta neminovno raste u svim aspektima (prema izveštaju Zavoda za statistiku za 2012. godinu). U tome su preduzeća prepoznala brojne prednosti elektronskog poslovanja, među kojim najistaknutija, ušteda kroz korišćenje elektronskog umesto fizičkog prostora i samo povećanje konkurentnosti.
Autoservis Autoknjiga je osnovan 2006. godine, u Beogradu, opštini Lazarevac. Krajem 2012. godine je izmenjena struktura osoblja, pa je tako na čelo autoservisa došla nova mlada radna snaga, a sa njom i ideja o modernizaciji poslovanja. Osnovna delatnost je održavanje vozila i voznih parkova. Servis nudi usluge automehanike, autoelektrike, autoelektornike, auto dijagnostike, centriranja trapa, popravke i održavanja autoklima. Na početku svog rada servis se bazirao na manjem obimu i zahtevnosti posla, višegodišnje iskustvo je rezultiralo proširenjem obima posla, iskusnim majstorima i pružanjem mogućnosti da se poveća i zadovoljstvo korisnika.
Misija autoservisa Autoknjige je pružanje vrhunskih usluga održavanja autovozila, kao i širenje aspekata poslovanja u različitim smerovima radi zadovoljenja različitih potreba korisnika.
Vizija Autoknjige je da u budućnosti proširi opseg poslovanja na sve aspekte automobilizma, kao i da postane ime koje će se povezivati sa visokim kvalitetom i standardima u pružanju ovih usluga.
U skladu sa trendom korišćenja Internet usluga, brzinom života, korišćenjem motornih vozila, tendencijom povećanja popravki vozila (izazvanom padom tržišta automobila, usled krize) kao i mnogim drugim činjenicama, Autoknjiga ima za cilj da svojim korisnicima pruža kvalitetne usluge održavanja vozila uz dodatnu mogućnost lakšeg i bržeg komuniciranja sa korisnicima, kao dobijanja svih relevantnih informacija iz sveta automobilizma, kao i korisnih saveta, što će zajedno održavati i povećavati zadovoljstvo korisnika.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio dragan79 25. mart 2024.
Objavio mija.03 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.