Odlomak

UVOd

Elekronsko poslovanje je koncept poslovanja koje se odvija na Internetu, i to od mogućnosti upoznavanja klijenta sa vrednostima preduzeća preko stupanja u kupo-prodajni odnos, do održavanja tog odnosa. Elektronsko poslovanje, dakle, podrazumeva korišćenje informacione i komunikacione tehnologije u svrhu vođenja posla, svih vrsta transakcija kao i prenosa informacija.

Danas elektronsko poslovanje doživljava ekspanziju. Upotreba računara i Interneta neminovno raste u svim aspektima (prema izveštaju Zavoda za statistiku za 2012. godinu). U tome su preduzeća prepoznala brojne prednosti elektronskog poslovanja, među kojim najistaknutija, ušteda kroz korišćenje elektronskog umesto fizičkog prostora i samo povećanje konkurentnosti.

Autoservis Autoknjiga je osnovan 2006. godine, u Beogradu, opštini Lazarevac. Krajem 2012. godine je izmenjena struktura osoblja, pa je tako na čelo autoservisa došla nova mlada radna snaga, a sa njom i ideja o modernizaciji poslovanja. Osnovna delatnost je održavanje vozila i voznih parkova. Servis nudi usluge automehanike, autoelektrike, autoelektornike, auto dijagnostike, centriranja trapa, popravke i održavanja autoklima. Na početku svog rada servis se bazirao na manjem obimu i zahtevnosti posla, višegodišnje iskustvo je rezultiralo proširenjem obima posla, iskusnim majstorima i pružanjem mogućnosti da se poveća i zadovoljstvo korisnika.

Misija autoservisa Autoknjige je pružanje vrhunskih usluga održavanja autovozila, kao i širenje aspekata poslovanja u različitim smerovima radi zadovoljenja različitih potreba korisnika.

Vizija Autoknjige je da u budućnosti proširi opseg poslovanja na sve aspekte automobilizma, kao i da postane ime koje će se povezivati sa visokim kvalitetom i standardima u pružanju ovih usluga.

U skladu sa trendom korišćenja Internet usluga, brzinom života, korišćenjem motornih vozila, tendencijom povećanja popravki vozila (izazvanom padom tržišta automobila, usled krize) kao i mnogim drugim činjenicama, Autoknjiga ima za cilj da svojim korisnicima pruža kvalitetne usluge održavanja vozila uz dodatnu mogućnost lakšeg i bržeg komuniciranja sa korisnicima, kao dobijanja svih relevantnih informacija iz sveta automobilizma, kao i korisnih saveta, što će zajedno održavati i povećavati zadovoljstvo korisnika.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Informacione tehnologije

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari