Proizvodnja biljaka u zaštićenom prostoru
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio pesicl 27. februar 2014. Prijavi dokument
I POJMOVNO POGLAVljE
1) Nase mesto u trgovackom biznisu
Trudicu se da moja firma izgradi poziciju na osnovu pre svega visokog nivoa usluznosti, a zatim I na osnovu visokog kvaliteta nasih proizvoda, korektnih cena I dobre snadbevenosti. Uspesna trgovina moze biti svaka u koju se ulozi maksimalan trud, znanje, inovativnost i naravno volja da se pomogne potrosacima i sebi, i ona razume se mora da donosi očekivane rezultate, pristojnu zaradu i mogućnost širenja biznisa.
II KANALI PRODAJE
2) Protok resursa
Protok novca, roba I usluga, uglavnog ce se odvijati izmedju moje firme, mog jedinog I pouzdanog dobavljaca, kao i moje firme i mojih potrosaca.
3) Kanali tokova robe
Svoj biznis ću uglavnom razvijati kroz jedan kanal prometa, ali ćemo se, moj tim i ja, informisati I o nekoliko rezervnih kanala, da bi na taj način sveli faktor rizika na minimum. Naravno,to je dobavljač koji ispunjava sva moja očekivanja i koji zadovaljava sve učesnike u mom planiranom biznisu.
4) Skica kanala prometa
Nas dobavljač je proizvodjač robe koju mi prodaje I u isto vreme nas fransizator, tako da smo fomirali tzv. Srednji kanal prometa tipa proizvodjač – fransizer – potrosač, gde se mi nalazimo u ulozi fransizera.
5) Branša
Naša firma ce se baviti konkretno prodajom auto delova za “OPEL”. Postoji veliki broj vozila ove marke I velika je potražnja za proizvodima koje mi nudimo I samim tim mozemo da izgradimo povoljnu poziciju.
6) Proizvodi
Koncentrisaćemo se na auto delove za “OPEL “. Radi se dakle o artiklima masovne proizvodnje I potrošnje. Međutim kao što sam već naveo, postoji izuzetna tražnja za ovim artiklima u mom gradu-pa stoga ne bih trebalo da postoji bojazan za uspehom.
7) Registracija
Obzirom da smo se usresredili na uzak krug potrosača, nasa firma će biti registrovana kao firma za obavljanje prometa na malo.
8) Grosisticki promet
Kreiranje kupaca u grosističkom prometu ne polazi od neposrednih potrosača, već od maloprodavaca kod kojih potrosači ostvaruju planirane kupovine. Marketing napori treba da su usmereni na maloprodavce.
9) Detaljisticki promet
Potrosaci sa kojima se mi susrecemo su specificni jer veoma dobro poznaju proizvode koje kupuju kod nas, pa zato I mi zaposljavamo prodavce koji su kompetentni za za ovaj posao. Oni kupuju jer imaju želju da ulepšaju, poprave ili nadograde svog ljubimca-a moj tim i ja ćemo biti spremni da im izađemo u susret u bilo kom trenutku.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.