Upravni spor
Objavio juliarmin 14. januar 2025.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio ananas 21. maj 2012. Prijavi dokument
UVOD
Prvu relevantnu definiciju MIS-a dali su Koks i Gud: „Markentiški informacioni sistem je skup postupaka i metoda za redovnu, plansku analizu i prezentaciju informacija koje se koriste u donošenju markentiških odluka“.
Međutim najviše citirana definicija je sledeća: „MIS je strukturisan, interaktivan, kompleks osoba, mašina i postupaka oblikovan za produkovanje uređenog toka relevantnih informacija prikupljenih iz unutrašnjih i spoljašnjih izvora kompanije, koje se koriste kao osnova za donošenje odluka u određenim oblastima nadležnosti upravljanja marketingom“.
Za nastanak i razvoj koncepcije MIS-a posebno su značajni sledeći trendovi: 1) informaciona eksplozija; 2) rastuća kompleksnost poslova i okruženja preduzeća; 3) rast preduzeća; 4) brzina kojom treba donositi odluke se povećava; 5) skraćivanje životnog ciklusa proizvoda; 6) primena modelskog pristupa u upravljanju marketingom i 7) korišćenje prednosti nove informatičke tehnologije.
MIS doprinosi većoj efektivnosti i efikasnosti marketinga kao poslovne funkcije i preduzeća u celini. Delotvoran, tj. dobro strukturisan i racionalno organiozovan MIS obezbeđuje višestruke koristi: obezbeđuje više informacija u jedinici vremena, omogućava da se ostvari isti nivo zadovoljenja informatićkih potreba uz manje troškove, velikim i decentralizovanim preduzećima pomaže da informacije rasute po manjim organizacionim delovima integriše u smislenu celinu, obezbeđuje osnovu za efektivnu primenu koncepcije marketinga, omogućava brže prepoznavanje trendova u markentiškoj okolini, obogaćuje analizu, omogućava bolju kontrolu sprovođenja marketinških planova i akcija.
Marketing informacioni sistem čine četiri osnovne komponente:
Objavio juliarmin 14. januar 2025.
Objavio SkazY 14. januar 2025.
Objavio milancet 14. januar 2025.
Objavio makii005 14. januar 2025.
Objavio makii005 14. januar 2025.
Objavio juliarmin 14. januar 2025.
Komentari
You must be logged in to post a comment.