Odlomak

MARKETING je proces planiranja i sprovođenja koncepcija,cena,promocija i distribucije ideja,robe i usluga,da se kreira razmena koja zadovoljava potrebe pojednica i organizacija.Društveni proces kojim pojedinci i grupe dobijaju ono što im je potrebno i što žele putem kreiranja, nuđenja i razmene vrednosti kroz proizvode i usluge sa drugima – Kotler Cilj mar je da zadovolji interese potrošača i preduzeća.M se bavi identifikovanjem,zadovoljavanjem individualnih i društvenih potreba.

Koncept marketinga

– potrebe, želje i tražnje, – tražnja, – proizvodi, – vrednosti i zadovoljenje

– razmena i transakcije, – tržišta, – potencijalni prodavci i kupci

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 15 stranica
  • Marketing menadzment -
  • Školska godina: -
  • Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  METROPOLITAN UNIVERZITET - Fakultet za menadžmet  

Više u Menadžment

Više u Skripte

Komentari