background image

 

 

ВИСОКА ПОСЛОВНА ШКОЛА 

СТРУКОВНИХ СТУДИЈА 

ST                                                       

 

 

 

 

Семинарски рад 

 

 

 

Предмент:Принципи маркетинга 

Тема: Примена маркетиг микса 4П и 7П 

у ,,Термаенергетика арматуре,, доо 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ментор:    

 

 

 

 

         Студент: 

Проф.мр.Марија Бешлин                          Милица Мајсторовић 

                                                                        Број индекса:100-160/2021             

                                                  

 

Београд 12.2022

 

                                                    

background image

 

Термоенергетика  арматуре  доо  је  основана  17.11.2006  године  као  породична 

фирма. Првосходна делатност је била ливница сивог лива и као таква пословала је до 2011 

године.  Тада  се  спаја  са  фирмом  Термоенергетика конструкције  доо  и  проширује  свој 

произвони програм. Данас Термоенергетика арматуре доо се бави производњом: 

-Одвајача кондензата 

-Регулационих вентила 

-Вентили са електромоторним погоном 

-Сигурносних вентила 

-Системи и подстанице 

-Програм за водопривреду и водоснадбевање 

-Консултанске услуге 

Термоенергетика  арматуре  доо  стално  унапређује  своје  производе  и  проширује 

свој производни програм. Корисницима пружају услугу консалтинга приликом избора и 

употребе  њихових  производа,  како  би  били  задовољни  и  сигурни  у  исправан  избор. 

Производи  Термоенергетике  арматуре  су  имплементирани  у  индустријске  системе 

великих компанија (нафтна, фармацеутска, прехандбена, текстилна индустрија...)     

Термоенергетика арматуре не  доживљавају  њихове клијенте као  купце,  већ  као 

партнере са заједничким циљем, да постигну енергетску и функционалну ефикасност као 

и да обезбеде поузданост у контроли процесних параметара. 

Снага  Термоенергетика  арматуре  се  налази  у  власничкој  структури  коју  чине 

чланови породице и у својим запосленима. Сви они чине једу велику и сложну породицу 

која заједно наступа на тржишту Србије, ЕУ и шире како би задовоњили потребе својих 

купаца.  

Маркетинг  микс  представља  комбинацију  инструмената  маркетинга  који  су 

неопходни  ради ефикасног остварења пословних и тиме маркетинг циљева компаније. 

Маркетинг микс чини одговарајућа, оптимална комбинација инструмената маркетинга, 

базирана  на  информацијама  о  потребама  потрошача  са  циљног  тржишта.  Концепт 

маркетинг микса се најћешће зове концептом 4П или 7П.  

Инструменти маркетинг микса (4П) су :

  

производ (product) 

цена (price) 

Page 3 is redacted