Odlomak

Kompaniju Nestlé je davne 1866. godine osnovao Henri Nestlé, a sedište kompanije se nalazi u Švajcarskoj, tačnije u Veveju. Henri Nestlé je bio čovek koji je pokazivao interesovanje za brending, koji je tada počinjao da se razvija. Svoje interesovanje za brending pretočio je u delo, odabravši gnezdo sa jednim golubom i dva ptića kao zaštitni znak Nestlé kompanije. Sama reč Nestlé na švajcarskom nemačkoj znači “malo gnezdo”. Prodaja za 2009. godinu je iznosila 109.9 biliona CHF, a neto profit im je bio 18 biliona CHF. Oni zapošljavaju oko 283.000 ljudi i imaju fabriku u skoro svakoj zemlji u svetu. Henri Nestlé je postao poznat lansiranjem formule adaptiranog mleka za odojčad kada je smrtnost dece koju majke nisu mogle da doje bila izrazito visoka. Adaptirano mleko za odojčad je proizvod na kome je izrasla čitava Nestlé kompanija, a od osnivanja do danas ishrana je ostala osnova Nestlé-ovog poslovanja.

Otkad je 1866. godine Henri Nestlé razvio prvu formulu adaptiranog mleka za odojčad, cilj kompanije Nestlé je da se razvije u vodeću svetsku kompaniju za ishranu, zdravlje i zdrav život.

Njihova korporativna poslovna načela se razvijaju i prilagođavaju okruženju u kojem deluju, a odražavaju ideje poštenja, iskrenosti i brige za ljude. U svim zemljama sveta verni su sledećim načelima poslovanja, uzimajući u obzir lokalno zakonodavstvo, kulturne i verske običaje:

• Njihov poslovni cilj je proizvodnja i lansiranje visoko kvalitetnih proizvoda, odnosno stvaranje dugoročno održivih vrednosti za deoničare, zaposlene, poštrošače i poslovne partnere.

• Kratkoročni profit nikad ne stavljaju ispred uspešnog, dugoročnog poslovnog razvoja.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari