Odlomak

Digitalni marketing potiče još iz devedesetih godina prošlog veka. Primenu je imao i ranije sredinom osamdesetih godina pošlog veka i to u automobilskoj industriji gde su korisnici dobijali floppz diskove sa pomotivnim materijalom, u ponudi je bilo još i besplatne test vožnje.

Marketing pomaže kompanijama da se dobro predstave potrošačima i da budu uspešni konkurenti.

U sklopu  marketinga postoje odeđene strategije koje se koriste kako bi dale dobre rezultate:

  • Marketing odnosa
  • Ekspedicioni marketing
  • Marketing jedan na jedan
  • Marketing u realnom vremenu
  • Digitalni marketing

Za uspeh kompanija ili bilo kog poslovno industrijskog sistema pored marketinga potrebna su i finansijska sredstva za finansiranje svih poduhvata i analiza. Najpre treba se istražiti i dobro analizirati mikro i makro okruženje marketinga, treba se segmentirati tržište i adekvatno pozicionirati svoje proizvode prilagođene zahtevima potrošača.

Marekting u preduzetništvu predstavlja sredstvo za stvaranje imidža preduzetnika u svesti potrošača, a od novca potrošača zavisi i mogućnost opstanka i rasta preduzetničke firme. U maketing uključena je:

  • Inovacija
  • Preuzimanje rizika
  • Proaktivnost
Rating: 5.0/5. From 2 votes.
Please wait…
Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 14 stranica
  • Osnove marketinga /
  • Školska godina: 2023
  • Seminarski radovi, Marketing/PR
  • Srbija,  Kruševac,  Visoka poslovna škola strukovnih studija 'Prof. Dr. Radomir Bojković u Kruševcu  

Više u Seminarski radovi

Komentari