Odlomak

Uvod

Holistički marketing je marketinški pristup koji ima veliki razvojni potencijal jer polazi od pretpostavke da je “sve važno za marketing“ i da je zato potrebno primenjivati širi, integrisani pristup poslovanju preduzeća. Prema Kotleru i Keleru holistički marketing je koncept zasnovan na razvoju, dizajnu i implementaciji marketing programa, procesa i aktivnosti koji prepoznaju njihovu širinu i međuzavisnost.
Holizam je reč grčkog porekla: „sve“, „celokupno“, „totalno“ i označava ideju da svi delovi sistema moraju biti određivani i analizirani zajedno, a ne pojedinačno odvojeni jedni od drugih.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 16 stranica
  • Elementi holističkog marketinga -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
  • Srbija,  Leposavić,  Visoka ekonomska škola strukovnih studija u Peći sa privremenim sedištem u Leposaviću   Leposavic

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari