Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 27. septembar 2021. Prijavi dokument
Uvod
Holistički marketing je marketinški pristup koji ima veliki razvojni potencijal jer polazi od pretpostavke da je “sve važno za marketing“ i da je zato potrebno primenjivati širi, integrisani pristup poslovanju preduzeća. Prema Kotleru i Keleru holistički marketing je koncept zasnovan na razvoju, dizajnu i implementaciji marketing programa, procesa i aktivnosti koji prepoznaju njihovu širinu i međuzavisnost.
Holizam je reč grčkog porekla: „sve“, „celokupno“, „totalno“ i označava ideju da svi delovi sistema moraju biti određivani i analizirani zajedno, a ne pojedinačno odvojeni jedni od drugih.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.