Odlomak

Razvoj novog proizvoda predstavlja ključni dio marketinške strategije preduzeća. Poboljšanje postojećeg proizvoda ili razvoj potpuno novog proizvoda ili inovacije, može kompaniji donijeti konkurentnu prednost i profite. Stoga menadžeri širom svijeta, bez obzira na djelatnost njihovih kompanija stalno naglašavaju unapređenje procesa razvoja novih proizvoda kao jedan od glavnih prioriteta njihovih organizacija.
Osnovni cilj ovog završnog rada je pokazati važnost novih inovativnih proizvoda, za samu kompaniju koja ih proizvede, ali i potrošače koji ih koriste. Analizu ćemo napraviti kroz primjer iPhone-a, koji je na tržištu pametnih telefona napravio pravu revoluciju, kada se pojavio. Do tad mobilni telefoni nisu tako izgledali i radili. Taj je inovativni proizvod, baš kao i njegov izumitelj Apple, uspio nadmašiti sam sebe. Postigao je odčične rezultate i na tržištu napravio nešto što nije uspjelo nijednom mobilnom uređaju. iPhone je uticao na živote mnogih ljudi promijenivši način na koji ljudi razmišljaju, slušaju muziku, gledaju filmove i komuniciraju.

Od početka prodaje iPhone-a još 2007. godine, Appleov pametni telefon ističe se svojim karakteristikama, ali je i na udaru kritika zbog svoje cijene.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari