Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio studenti.rs 10. februar 2019. Prijavi dokument
Savremeno tehnološko-medijsko doba prepoznaje se po dominaciji estetike nad logikom, etikom i metafizikom. Stvarnost se zamenjuje simulacijom, slika postaje važnija od istine. Narcisovsko medijsko ogledalo dominantno oblikuje ne samo opažanje, već i celokupno doživljavanje sveta, formiranje ukusa i sistema vrednosti. Zato nam je neophodna nova estetika medija koja će omogućiti razvoj kritičkog medijskog senzibiliteta i razumevanje načina na koji medijske poruke nastaju i deluju na publiku. Tamo gde ne postoji kritička estetika, vlada anestezija. Kao teorija medijske percepcije i kritika medijskog ukusa estetika medija može doprineti oblikovanju nove kulture medija, realizaciji humanističkih potencijala medija i izgradnji sveta komunikacione racionalnosti.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.