studenti
Mesto za uspešne studente

Medijska kultura

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Savremeno tehnološko-medijsko doba prepoznaje se po dominaciji estetike nad logikom, etikom i metafizikom. Stvarnost se zamenjuje simulacijom, slika postaje važnija od istine. Narcisovsko medijsko ogledalo dominantno oblikuje ne samo opažanje, već i celokupno doživljavanje sveta, formiranje ukusa i sistema vrednosti. Zato nam je neophodna nova estetika medija koja će omogućiti razvoj kritičkog medijskog senzibiliteta i razumevanje načina na koji medijske poruke nastaju i deluju na publiku. Tamo gde ne postoji kritička estetika, vlada anestezija. Kao teorija medijske percepcije i kritika medijskog ukusa estetika medija može doprineti oblikovanju nove kulture medija, realizaciji humanističkih potencijala medija i izgradnji sveta komunikacione racionalnosti.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.