Odlomak

Sažetak:
Veliki broj promena, nepredvidivih, kompleksnih i dramatičnih, u lokalnom i internacionalnom okruženju proizvodi nove trendove u biznisu, nova razmišljanja, novi stil života. Uspeh menadžera i kompanija za koje rade u velikoj meri je uslovljen upravo sposobnošću da odgovore na promene u okruženju i idu u korak sa inovacijama. Jedna od bitnih promena kojoj se kompanije moraju prilagoditi, da bi opstale i razvijale se, je promenjeno ponašanje potrošača, promena potreba i želja, razlike u standardima, globalizacija sa jedne i lokalni ukusi sa druge strane. Kvalitet, fleksibilnost, brz odgovor na promene, neprekidni razvoj i istraživanja, informacije i znanja, dolaze u prvi plan kao faktori koji opredeljuju dugoročno pozitivno poslovanje. Timovi i ljudi u njima, kao i lideri koji ih vode, postaju glavna konkurentska prednost, a kompanije postaju organizacije koje uče i koriste inteligentnu tehnologiju. Menadžment promena, podsticanje kreativnosti, psihološka tranzicija menadžera i ostalih zaposlenih u kompanijama postaju osnova recepta uspeha savremenih kompanija. Cilj ovog rada je da ukaže, podseti i podstakne na otvoren pristup novim trendovima, tehnologijama, informacijama, novim načinima organizovanja i posmatranja tržišta.

Ključne reči:menadžment promena, menadžment inovacija, biznis okruženje, trendovi, tim, kreativnost, lider

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Naučni radovi

Više u Skripte

Komentari