Obrazovanje kao komponenta karijernog vođenja i savetovanja u tranzicionim periodima profesionalnog razvoja odraslih
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio studenti.rs 09. oktobar 2010. Prijavi dokument
U industriji telekomunikacija se nalaze takvi džinovi kao što su AT& T i North-1 / em Telecom. Zato ako ste David među Goiijatima, morate da radite drugačije – i mnogo bolje nego konkurencija – da biste opstali. U ovakvoj situaciji su se našli Bil Sanko (Bili Sanko) i njegovi partneri kada su se sredinom osamdesetih odvojili od GTE i osnovali svoju kompaniju za telekomunikacione uređaje, XEL Communications Inc., sa 180 zaposlen/h.
Sanko je bio svestan da njegov početnički poduhvat zavisi od sposobnosti da brzo reaguje na potrebe potrošača pri razumnim cenama. Za proizvodnju standardne matične ploče koje je XEL prodavao – uglavnom svojoj bivšoj matičnoj kompaniji GTE – bilo je potrebno oko osam nedclja. Ovo je bilo predugo, i kompanija je zapala u probleme. Mušterije su postale nezadovoljne, a previše novca je bilo uloženo u Inventar.
Sanko je uvideo da problem leži u tome što je previše ljudi bilo potrebno da se bilo šta uradi, a posao nije bio dobro koordiniran. On je istakao s/edeći primer: “Ako je inženjeru za hardver bila potrebna pomoć nekoga za softver, morao je da se obrati svom menadžeru. Menadžer bi onc/a rekao: ‘Stavi to na papir’. Onda bi menadžer za hardver izveo menadžera za softver na ručak, gde bi o tome razgovarali.” Zaista nije čudno što je toliko vremena bilo potrebno da se nešto uradi!
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.