Odlomak

U  uslovima poslovanja na globalnom tržištu  kada se, pogotovo u zemljama sa razvijenim ekonomijama, sve veći deo dohotka ostvaruje u sektoru usluga i kada čak i tradicionalno proizvodne kompanije  svoje  kupce  vezuju  kvalitetom usluge  koja ide  uz proizvod više

nego samim proizvodom, vrhunski kvalitet usluge mogu da pruže samo zaposleni koji su zaista motivisani. Pored ostalih izazova u upravljanju, koji se  zbog  toga  postavljaju  pred firme, postavlja se i pitanje kako motivisati zaposlene i postići to da svi oni rade sa žarom i voljom sa kojom je stvoren uspešan biznis.

Rad i sa njim povezan menadžment je središna odlika savremenog društva i većini ljudi na rad odlazi mnogo vremena koje im je na raspolaganju u toku pretežnog dela svoga života, a materijalna nagrada koju njime stiče određuje životni standardi u značajnoj meri i njihov društveni položaj. Da bismo mogli da shvatimo i razumemo proces motivacije za rad neophodno je da definišemo osnovne pojmove: pojam motiva, proces motivacije i motivaciju za rad.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari