Obrazovanje kao komponenta karijernog vođenja i savetovanja u tranzicionim periodima profesionalnog razvoja odraslih
Objavio minche90 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Psihologija
Objavio studenti.rs 10. april 2018. Prijavi dokument
Većina pripadnika nekog društva svoje stavove,znanja,religijsku i društvenu pripadnost izražavaju putem određenih „mass“ medija.Poseban uticaj na globalnom nivou se pripisuje štampi, televiziji,internetu.Opšte poznato je da “mass„ mediji imaju veliki uticaj na formiranje i promenu stavova, bez obzira na starosnu dob, religijsku ili društvenu pripadnost.Primer za takav uticaj medija može biti televizija, koja je postala univerzalni fenomen sa planetranim uticajem.Kao mediji ona se bavi svim oblastima društvenog života.Televizija se javlja kao pribežište, kao bekstvo od sveta, zamena za realni, ne stvarni život.(F.Ball:1997)
Osim što razvijaju materijalni konformizam, političku i duhovnu pasivnost, mediji vrše i moralno trovanje i mentalno nasilje koje razara društveni život ljudi i zajednica.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.