Liderstvo
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR, Menadžment
Objavio marat 03. decembar 2013. Prijavi dokument
Uvod
Pre nego što se pristupi analiziranju i razmatranju problema ovog seminarskog rada, neophodno je definisati pojmove menadžment i menadžera iz razloga objektivnijeg sagledavanja i potpunijeg razumevanja obrađene teme.
Pre početka pisanja zadate teme naišli smo na mnoge probleme: kako pristupiti samom radu, koje relevantne pokazatelje uzeti u obzir da bi bila zadovoljena tema, te kako sve to ukomponovati u jednu jedinstvenu celinu.
Menadžment je proces oblikovanja i održavanja okruženja u kojemu pojedinci, radeći zajedno u grupama, efikasno ostvaruju postavljene ciljeve. Menadžment je takođe proces postavljanja ciljeva i koordinisanja snage osoblja da bi se ciljevi ostvarili.
Ljudi kao menadžeri izvršavaju menadžerske funkcije planiranja, organizovanja, kadrovskog popunjavanja, vođenja i kontrolisanja. Menadžeri predstavljaju moć, a moć mora biti odgovorna i legitimna.
Predmet istraživanja seminarskog rada je prikazati važnost žene u menadžmentu, njene temeljne karakteristike, poteškoće s kojima se susreće (jedan od oblika diskriminacije), uopšteno njenu važnost…
Žene u menadžmentu
Karakteristike ženskog stila upravljanja menadžmenta
Karakteristike «ženskog» vođenja :
1.) demokratski, participativni, transformacijski, interaktivni, kolegijalni, prijateljski, «emotivni», saradnički stil vođenja ili stil podrške – konsultovanjenje podređenih o predloženim akcijama i odlukama i ohrabrivanje njihovog učestvovanja u svim vrstama odluke
2.) saradnja – rešavanje poslovnih i ličnih problema prilagođavanjem, kompromisom i saradnjom; izbegavanje sukoba kako bi se sačuvali dobri međuljudski odnosi
3.) poznavanje vlastitih zaposlenih – slušanje što ljudi imaju reći o sebi, svojem poslu, što žele od budućnosti, odnosno gradnja iskrenih i potpunih međuljudskih odnosa
4.) razvijene interpersonalne veštine – shvatanje važnosti stvaranja, razvijanja i održavanja dobrih međuljudskih odnosa, slušanja drugih, senzitivnost za potrebe drugih, posticanja drugih da iznose svoje ideje, osjećaje i viđenja i davanje feedbacka
5.) potsicanje participacije – potsicanje učešća u svim aspektima poslovanja
6.) moć koja proizlazi iz ličnosti – moć ličnosti (harizmatska, stručna ili referentna), a ne položajne prirode; moć koja se pripisuje ličnom uticaju, interpersonalnim veštinama, napornom radu, ličnim kontaktima…
7.) potsicanje samopoštovanja kod zaposlenih – korišćenje pohvala kako bi se potakao bolji rad zaposlenih, deljenje svakodnevnih elemenata osobnog života s podređenima, izbegavanje isticanja vlastitih kvaliteta, nesklonost pokazivanju vlastite superiornosti putem korporativnih statusnih simbola
8.) potsicanje entuzijazma i zadovoljstva kod zaposlenih
9.) pozitivan uzor vlastitim primerom, timski rad – obavljanje posla u interakciji s drugima; dobro upravljanje timovima.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.