Odlomak

Posmatrajući bilo koji proizvod možemo da primjetimo da on prolazi kroz više faza u toku svog životnog ciklusa. Isto tako, jedan proizvod ne može viječno da se zadrži na tržištu i da tokom svog boravka ostvaruje dobre prihode. Neminovno je, ako doživi uspijeh, mora da doživi i pad. Iz tog razloga, neophodno je postojoće proizvode inovirati raznim načinima da bi se oni zadržali što duže vremena na tržištu. Kao što živi organizmi imaju svoje cikluse, tako ih imaju i preduzeća. Svi proizvodi na tržištu imaju kraći ili duži životni vijek. Proizvodi se rađaju, žive i umiru.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 16 stranica
  • Marketing prof. Krstan Borojević
  • Školska godina: prof. Krstan Borojević
  • Prezentacija, Skripte, Ekonomija
  • Bosna i Hercegovina,  Kiseljak,  Visoka škola 'CEPS-Centar za poslovne studije' u Kiseljaku  

Više u Ekonomija

Više u Prezentacija

Više u Skripte

Komentari

Click to access the login or register cheese