Digitalni marketing i značaj prisustva kompanije na internetu
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio medaloblastom 06. avgust 2013. Prijavi dokument
UVOD
„DOMING“ d.o.o. je privatno preduzeće, član internacionalne ROMSTAL grupe, specijalizovano za promet instalacionom opremom za grejanje, vodovod i kanalizaciju, sanitarnu opremu, klimatizaciju i ventilaciju kao i drugom opremom koja se koristi u savremenom projektovanju. Preduzeće je osnovano 1990. godine.
„DOMING” d.o.o. svoju trgovinsku delatnost ostvaruje pre svega kroz veleprodaju ali poseduje i svoje maloprodajne objekte. Decenijskim radom stečen je ugled firme koja vrlo kvalitetno i stručno obavlja poslove u svom domenu, pa se slobodno može reći i da je lider instalacione opreme u Srbiji. Kupci, pravna i fizička lica, su jako zadovoljni dosadašnjom saradnjom i raznovrsnim uslugama koje pruža ovo preduzeće.
Sledeći svoju misiju da bude glavni dobavljač i partner od poverenja instalaterima, firma „DOMING“ d.o.o., svake godine ulaže u modernizaciju postojećih i otvaranje novih filijala, sa ciljem da krajnjem kupcu obezbedi usluge na najvišem nivou.
KRATAK OPIS PROJEKTA
Renoviranje poslovnog prostora se vrši radi poboljšanja uslova rada i bolje motivacije zaposlenih, lakši pristup potrošaču tj. krajnjem kupcu kome može da pruži sve što je neophodno za instalaciju centralnog grejanja po principu SVE ZA GREJANjE NA JEDNOM MESTU, od kotla do radijatorskog ventila. Glavno sedište preduzeća se nalazi u beogradskom naselju Žarkovo.
U kancelarijama je bilo dosta prostora koji nije bio adekvatno iskorišćen pa je bilo potrebe za angažovanjem dizajnera enterijera da bi se prostor iskoristio na najbolji mogući način. Dotrajala stolarija je stvarala dodatne poteškoće u radu. Prozore koji su bili mali i nisu dihtovali potrebno je zameniti većim radi dodatnog prirodnog osvetljenja kao i uštede toplotne energije tokom zimskih dana. Postojeći parket treba ishoblovati i izlakirati, a unutrašnje zidove okrečiti.
Posebno treba obratiti pažnju na prostoriju u kojoj se vrši prezentacija i prodaja naše robe. Takva prostorija zahteva moderno dizajniranje radi uspešnijih prezentacija, bolje prodaje kao i boljeg predstavljanja samog preduzeća.
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Objavio Vladimir Murganic 30. jun 2024.
Objavio dmitardjukic 30. jun 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Objavio pavle.najdenov 23. septembar 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.