Odlomak

Brainstorming metoda

Da li zaista želite da kreativno rešavanje poslovnih problema, pribegavajući metod zove brejnstorming, mi prevedenoj oluja mozgova. Skupite sve članove tima na sastanku koji string kao neobičan i radikalno rešenje problema. Sve ideje su dobrodošle, čak i one naizgled beznačajna, nije kritika na mestu do kraja sastanka. Brainstorming je idealan način za radikalno rešavanje problemot. Samo kraju sastanka počinje da radi na idejama, i tako će svako imati dobar provod, a kvantitet i kvalitet svih rešenja je svakako prijatno iznenađenje.
Pristup se zasniva na činjenici da različiti ljudi različito sa različitim iskustvima i znanjem specifičnih problema. Ako ste menadžer projekta, ova tehnika će vam pomoći da naučite misli različitih ljudi i dobiti niz predloženih rešenja za probleme. Brainstorming je efikasna i veoma popularan alat u poslovnom svetu, koji se koristi za brzo i veoma kreativno i radikalno rešavanje problema. To je posebno korisno kada je potrebno da biste se prebacili iz uobičajenih načina razmišljanja, trebalo bi da dođu do nešto novo i čudno da se poboljša proizvoda (usluga) , ili kada je bivši pristup jednostavno ne daje rezultate koje treba ostvariti. Ova tehnika je veoma uspešan kada se izvodi u okviru radnog tima. Zatim, iskustvo i ideje svih članova tima koji su uključeni u rešavanje problema.

 
Drugi brainstorming METOD

U kasnim 30s godina prošlog veka Faicknei Aleks Ozborn, osnivački član međunarodne marketinške agencije BBDO, je prvi put u svojoj knjizi “Primenjena maštu” popularizovao termin “brejnstorming”. On je objasnio kao metod kojim se grupa ljudi može da poboljša svoje kreativne ideje.
To je kreativna “radionica” eksperata u cilju da traže svoje mišljenje, stavove i ideje za rešavanje konkretnih problema. Na primer, u smislu potražnje, potrebe, želje, problemi, zahtevi, očekivanja i preferencije potrošača, uključujući predviđanja i trgovinska preduzeća, kao i na naučnim saznanjima i mogućnostima za postizanje naučnih otkrića u razvoju tehnologije proizvodnje, marketing, itd
Brainstorming pretpostavlja uzajamno poverenje učesnika i atmosferi u kojoj se može raditi bez straha od kazne učesnika mišljenja.
Tako je implementiran da su učesnici koncentrišu na problem, a zatim pokušajte da shvatite šta to nije više, ukoliko više radikalna rešenja.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari