Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 30. maj 2018. Prijavi dokument
Ponašanje potrošača je jedna od centralnih kategorija u upravljanju marketingom. Precizno, pravovremeno i kontinuirano praćenje procesa kupovine, identifikovanje faktora u tom procesu i razlikovanju između posebnih vrsta odluka u kupovini su od esencijalnog značaja za uspeh svakog preduzeća.
Bez obzira na značaj prepoznavanja ostalih eksternih elemenata od uticaja na uspeh preduzeća kao što su:
• informacije sa tržišta,
• društveno – ekonomski trendovi i makrokarakteristike tržišta,
• konkurentska situacija,
• promene u tehnologiji, kao i pravnom i političkom sistemu
ponašanje potrošača je onaj završni čin koji obeležava uspeh ili neuspeh marketing programa preduzeća.
Uspeh će se pokazati samo kroz reakciju potrošača, u vidu prihvatanja proizvoda i njegove povremene ili kontinuirane kupovine. Odgovor na pitanje šta opredeljuje povremenu i/ili kontinuiranu kupovinu konkretnog proizvoda, sadržan je u razumevanju procesa odlučivanja o kupovini od strane potrošača. Problem je što taj proces nije linearan odnosno jednoznačan i vrlo često se razlikuje od pojedinca do pojedinca ili između pojedinih grupa potrošača. Kao što kaže jedan direktor preduzeća: Sve smo uradili kako treba, istražili tržište, projektovali i dizajnirali odgovarajuće proizvode, odredili povoljnu cenu, stavili ga na raspolaganje kupcima u velikoj mreži prodavnica, obezbedili garancije i servis. I nakon svega, ljudi ne kupuju naš proizvod.
Šta može biti objašnjenje za neodgovarajuću prodaju?
Sigurno da među mnogobrojnim tumačenjima osnovni uzrok treba tražiti u nerazumevanju preduzeća za motive ponašanja potrošača u kupovini.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.