Proizvodnja biljaka u zaštićenom prostoru
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Turizam/Ugostiteljstvo
Objavio studenti.rs 07. maj 2020. Prijavi dokument
U londonskom podzemlju je natpis „Mind the Gap“ sveprisutan, upozoravajući putnike na jaz između perona i stuba ulaza / izlaska voza.
U maloprodajnom okruženju, zona opasnosti predstavlja jaz između očekivanja od usluga kupca i percepcije korisnika o usluzi. Da bi efikasno upravljali iskustvom kupaca, trgovci moraju da imaju isti prednji i središnji fokus na umanjivanju praznine.
Okvir koji se koristi za identificiranje i rešavanje potencijalnih nedostataka u usluzi je Gap Model kvaliteta usluge , koji se naziva i 5 Gap Model.
Prvobitno je predložen u članku Marketinga iz 1985. pod naslovom „Konceptualni model kvaliteta usluge i njegove posledice za dalja istraživanja“,
Gap model kvaliteta usluge predstavlja okvir za analizu uobičajenih problema zadovoljstva kupaca.
U Gap modelu kvaliteta usluge prvi jaz predstavlja jaz između znanja, koji odražava razliku između očekivanja kupaca i razumevanja tih očekivanja od strane menadžmenta. To jest, menadžment ne zna šta kupci očekuju. Uobičajeni razlozi za prekid veze uključuju i neefikasan prenos i analizu dostupnih informacija.
Na primer, do ove praznine može doći ako menadžment ne uspe da zatraži informacije i stavove od strane prvih zaposlenih, terenskog osoblja i anketiranja kupaca.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.