Odlomak

1 UVOD I OSNOVNI PREDUSLOVI
Usled sve veće konkurencije u raznim granama I upotrebe Interneta od strane različitih ciljnih grupa nameće se potreba za razvijanjem novih vidova promocije. Novootvoreni fitness club “Colosseum” pojavio se kao osveženje ovoj delatnosti. Iako je najsavremenije opremljena teratna u gradu, nameće se poteba za komunikacijom putem Interneta. Namena sajta fitness club-a “Colosseum” jeste da se omogući promocija i informisanje ciljnih grupa. Omogućiće pregled osnovih informacija o club-u i biografiji trenera, kao i cenovnika i galerije, grupnim programima. Posetioca će biti omogućeno rezervisanje termina grupnih i individualnih treninga, kao i pregleda mape radi lakšeg nalaženja objekta.
2 CILJEVI PREDSTAVLJANJA NA INTERNETU
Osnovni ciljevi koji se žele postići jesu upravo promocija samog club-a putem Interneta I informisanje njenih budućih I sadašnjih članova.
3 NASTUP NA INTERNETU
1.Rađena analiza pokazala je da postojeći sajt imao veoma mali broj poseta I da dosadašnja aktivnost na Facebook stranici je mala. Potebno je izvršiti rekonstrukciju sajta I omogućiti bolje snalaženje I više informacija.

2.Na početnoj strani treba u prvom planu da bude logo “Colosseum”-a, meni u kome bi bio omogućen pristup informacijama o sedištu, biografiji trenera, zatim programima, galeriji, rezervisanju grupnih I individualnih treninga, delu posvećenom zdravom životu, kontaktima I forum. Omogućiti pristup Facebook stanici preko sajta. Što se tiče Facebook stanice, promocija bi bila usmerena pre svega na informisanje, na motivaciju I podsticanje zdravog života. Takođe, posetioci bi imali pristup galeriji slika I videa sa grupnih I individualnih treninga. I promocija putem foruma Pansporta.

3. Ciljnu grupu predstavljaju mladi (15-25), poslovni ljudi (25-65) koji koriste Internet u svakodnevnom životu. Dizajn sajta mora biti jednostavan kako bi omogućio lako snalaženje, boje koje će biti korišćene za izgradu sajta su u sladu sa postojećim logom (žuta i crna).

4. Usluga koja je omogućena preko sajta jeste besplatno rezervisanje probnih treninga i grupnih i individualnih treninga za stalne članove.
4 PROMOCIJA
Usled činjenice da je ovo novootvorena teretana I da još uvek ljudi nisu čuli za nju pormocija pre svega mora da bude agresivna. Promocija putem sajta omogućila bi potencijalnim korisnicima da se upoznaju sa konceptom ove teretane. S obzirom na veliko korišćenje društvenih mreža, Facebook stanica bi bila veoma značajno sredstvo promocije. Ciljna grupa bi na taj način saznala za postojanje ove teretane. Takođe, promovisali bi se svi popusti, novi programi… Usled saradnje fitness club-a Colosseum sa Pansportom, na njihovom forumu bi ljudi mogli više da se informišu, videli bi komentare I iskustva dosadašnih članova.
5 EFEKTI ONLINE POSLOVANJA
Očekivani efekti jesu pre svega povećan broj članova I veću informisanost potencijalnih korisnika naših usluga. Zatim, na zadovoljstvo naših članova usled uvođenja on-line zakazivanja treninga.

1. Sajt – pre svega olakšava trenutnim I potencijalnim članovima zakazivanje treninga. Sada pored mogućnosti da zakažu telefonom, to mogu učiniti putem interneta. Zadovoljstvo članova je povećano usled truda club-a da im omogući ovu uslugu. Takođe, povećana je informisanost onih koji koriste ovaj metod promocije. Pre svega se misli na informisanost o biografijama članova, lokaciji objekta, programima koje nudi ovaj centar.

2. Facebook stanica – pre svega omućava interakciju sa njenim članovima. Mogućnost da više saznaju o njihovim potrebama usled dvosmerne komunikacije I takođe mogu da dobiju savet o trenera. Sve to utiče na povećano zadovoljstvo članova uslugama koje pruza ovaj objekat. Povećana informisanost šire zajednice o teretani.
3. Forum – korisnicima omogućava da vide iskustva ranijih I sadašnih članova, utiče na povećanu infromisanost potencijalnih korisnika.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Informacione tehnologije

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari