Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio Anahcc 01. april 2014. Prijavi dokument
Rezime
Svrha – svrha ovog rada jeste da empirijski unapredi i istraži kakvi sve preduzetnički stavovi i normativna ubeđenja izazivaju traganje menadžera za konkurentskom inteligencijom i kako istraživačke aktivnosti menadžera utiču na predstavu menadžera o organizacionim, snagama i slabostima u konkurentskom okruženju.
Dizajn/metodologija/prilaz – Model strukturne ujednačenosti je testiran na osnovu podataka istraživnja u koje je uključeno 309 menadžera u Sjedinjinim Američkim Državama.
Zaključci – Rezultati ukazuju da preduzetnička orijentacija i orijentacija na tržište vidljivo utiču na traganje menadžera za konkurentskom inteligencijom, kao i stvaranje predstave menadžera o konkurentskoj prednosti.
Ograničenja/implikacije istraživanja – Ovaj rad ukazuje na to da je traganje za konkurentskom inteligencijom više preduzetnička nego rutinska aktivnost za menadžere, i da se napori menadžera na tom polju mogu pojačati u visoko tržišno orijentisanim organizacijama koje vrednuju konkurentsku inteligenciju. Aktivno skeniranje konkurentske inteligencije omogućava menadžeima da razviju potpuniju sliku svih superiornosti i nedostataka svojih organizacija. Neophodno je, da buduća istraživanja ukažu na periodičnost procesa u kojem menadžeri dostižu određenu svrhu.
Ključne reči: Marketing inteligencija, Konkurentska strategija, Preduzetništvo, Tržišna orijentacija
Tip rada: istraživački rad
Uvod:
Perspektiva tržišne orijentacije, u pogledu marketing inteligencije nagoveštava da bi organizacija trebalo da teži ka tome da ostvari višu vrednost i profit, kao i da marketing inteligenciju prikuplja i širi kroz departmane. Skeniranje konkurentske inteligencije predstavlja glavno oruđe kojim će se pridobiti marketing inteligencija i uspostaviti marketing sklad. Diskutabilno, organizacione konkurentske prednosti počivaju na organizacionoj sposobnosti da aktivno skenira konkurentsku inteligenciju i uspostavlja efektivne odgovore. Kakogod, skeniranje konkurentske inteligencije samostalno ne dozvoljava organizacijama da se uklope u tržište. To se odnosi na organizacije koje izgrađuju konkurentske percepcije i diktiraju strateške odgovore. Kako je Hambrick naveo, potraga za konkurentskom inteligencijom je “menadžerski proces učenja o tome kako se događaji i trendovi odvijaju na tržištu”. Efektivnost skeniranja ponašanja objašnjava diskutabilnu interpretaciju tržišta od strane menadžera.
Tokom godina istraživači su otkrili različite uzroke i posledice postupaka skeniranja menadžera. Uzroci o kojima se u većoj meri diskutovalo, uključuju izvore iz kojih menadžeri crpe informacije; Organizacione segmente u okviru kojih pojedini menadžeri deluju; kao i načine na koje menadžeri skeniraju tržište. U poslednje vreme rastući broj istraživača je ispitao efekat menadžerskih percepcija, na polju skeniranja menadžera. Konkurentska strategija i organizacione performanse su znatno proučene kao posledice strategije postupaka skeniranja menadžera. Rezultati istraživanja predlažu menadžerima da se oslone na lične i eksterne izvore tržišnih informacija. Neizvesna shvatanja pozitivno utiču na frekvenciju i domen postupaka skeniranja menadžera, kao i višestrukog skeniranja tržišnih segmenata, što povećava organizacionu konkurentsku prednost.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.