Odlomak

UVOD

U prvom dijelu seminarskog rada je definisan i objašnjen pojam nagrađivanja i pojam sistema zarada. Objasnili smo dva oblika zarada, direktni i indirektni oblik zarada. U nastavku seminarskog rada detaljno su objašnjeni principi koji se koriste pri formiranju sistema zarada, takođe i koje vrste sistema postoje i koje su njihove osobine svakog pojedinačno. Objašnjeni su tako što su stavljeni u odnos sa suprotnim principom sistema zarada, gdje su date dobre osobine jednog naspram osobina drugog principa.

U četvrtom dijelu seminarskog rada objašnjen je sistem zarada na bazi performansi zaposlenih koji je dosta koristan i najčešće upotrebljen sistem zarada u savremenim organizacijama. Detaljno je objašnjena teorija očekivanja kao i dugoročne i kratkoročne stimulacije zaposlenih s ciljem ostvarivanja boljih performansi. Ova vrsta sistema zarada zahtijeva od top menadžera da donesu neke od važnijih odluka kako bi efekti i rezultati ovog sistema bili u potpunosti ispunjeni. U ovom dijelu su navedeni takođe i podvrste gore spomenutih stimulacija. Poslije dugoročnih i kratkoročnih stimulacija na red dolazi nagrađivanje menadžmenta i prodajnog osoblja koje je po svojim specifičnostima posla imaju posebne oblike nagrađivanja i motivisanja koji su detaljnije objašnjeni u seminarskom radu.

Na samom kraju predočeni su zaključci do kojih smo došli u izradi seminarskog rada. Objašnjen je naš stav o sistemu zarada kao i koji sistem zarada je po našem mišljenju najbolji za današnje organizacione sisteme

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari