Potrošačke uslužne organizacije
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 25. mart 2019. Prijavi dokument
Logistiku možemo posmatrati kao skup aktivnosti koje imaju za cilj da se radi brže, bolje efikasnije, kvlitetnije, jeftinije i pravovremeno. Logistika može, a posebno kada je u dobroj sprezi sa marketingom, koji predstavlja skup aktivnosti, čiji je cilj da se zadovolje zahtevi, potrebe i želje korisnika – potrošača – kupaca vodeći pri tome računa o njihovoj finansijskoj moći, da obezbedi preduzeću značajniju konkurentsku prednost.
Logistika preduzeća, predstavlja skup zadataka i izvedenih mera za obezbeđenje optimalnog protoka materijalnih dobara, informacija i vrednosti u procesu transformacije predmeta rada u okviru reprodukcionog lanca nekog preduzeća počev od njegovih isporučilaca, preko proizvodnje pa do krajnjeg potrošača. Skraćeno se može formulisati: Logistika preduzeća se bavi upravljanjem tokovima materijalnih dobara i pripadajućih informacija u odgovarajućoj mreži. Cilj logistike preduzeća jeste da stvori odgovarajuće preduslove i obezbedi, u smislu gore navedene definicije, stavljanje na raspolaganje:
• pravih objekata (predmeta),
• u pravo vreme,
• na pravom mestu,
• u odgovarajućoj količini,
• sa odgovarajućim kvalitetom,
• odgovarajućim informacijama,
• po konkurentnoj ceni.
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio EmilijaT 22. decembar 2024.
Objavio Stefan1233@ 16. decembar 2024.
Objavio Avdas 24. decembar 2024.
Objavio kristinalogoped 24. decembar 2024.
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio Avdas 24. decembar 2024.
Objavio Tatijana1611 24. decembar 2024.
Objavio kristinalogoped 24. decembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.