Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio g0r4n 05. novembar 2013. Prijavi dokument
1. DEFINISANJE MARKETINGA
Rec marketing potice od reci market što znaci tržište pa možemo da kažemo da je marketing je proces usmeravanja resursa i ciljeva kompanije radi što bolje iskorišcenosti tržišta.
Marketing se može posmatrati kao:
Suština marketinga je u procesu razmene. Marketing je proces kojim se kreira i omogucava razmena na tržištu.
2. UPRAVLJANJE MARKETINGOM
Da bi neka kompanija mogla da definiše i primeni neku marketing strategiju treba da poznaje potrebe i zahteve potrošaca.
Upravljanjem marketingom kompanija dobija odgovore na pitanja:
Faze upravljanja marketingom cine:
Istraživanje i analiza znači da kompanija treba da predvidi trendove na tržištu i medju potrošacima, a onda na osnovu toga da osmisli kako da osigura sebi pozicije. Planiranje znači donošenje odluka o tome koji su ciljevi i programi marketinga. Organizovanje i primena je realizacija planova. Kontrola i revizija je poslednja faza. Kontrola se odnosi na merenje i uporedjivanje planiranog i ostvarenog a revizija utvrdjivanje uzroka.
Postoje 3 nivoa u upravljanju marketingom:
Tražnja na tržištu može biti :
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.