Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 17. januar 2017. Prijavi dokument
Upravljanje prodajom se definiše kao planiranje, organizovanje, vođenje i kontrola personalnih programa koji su kreirani da bi se postigli ciljevi prodaje i profitni ciljevi kompanije. Upravljanje prodajom se koncentriše na strategijske odluke preduzeća i težište stavlja na izgradnju odgovarajućih strategijskih programa prodaje
Marketing funkcija se obično bavi planiranjem proizvoda, planiranjem tržišta, formiranjem cena, prikupljanjem informacija i komunikacijama.
Prodaja se bavi pronalaženjem i razvijanjem kupaca i prikupljanjem porudžbina. Izmenu ovih odeljenja mogu se pojaviti različiti sukobi. Direktor sektora za prodaju može da traži od marketinga da se snize cene ili da zahteva veći udeo u budžetu da bi zaposlio više prodavaca ili povećao njihove plate.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.