Poslovne finansije preduzeća
Objavio Makimikihaos 03. septembar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 17. januar 2017. Prijavi dokument
Upravljanje prodajom se definiše kao planiranje, organizovanje, vođenje i kontrola personalnih programa koji su kreirani da bi se postigli ciljevi prodaje i profitni ciljevi kompanije. Upravljanje prodajom se koncentriše na strategijske odluke preduzeća i težište stavlja na izgradnju odgovarajućih strategijskih programa prodaje
Marketing funkcija se obično bavi planiranjem proizvoda, planiranjem tržišta, formiranjem cena, prikupljanjem informacija i komunikacijama.
Prodaja se bavi pronalaženjem i razvijanjem kupaca i prikupljanjem porudžbina. Izmenu ovih odeljenja mogu se pojaviti različiti sukobi. Direktor sektora za prodaju može da traži od marketinga da se snize cene ili da zahteva veći udeo u budžetu da bi zaposlio više prodavaca ili povećao njihove plate.
Objavio Makimikihaos 03. septembar 2024.
Objavio maricamacapavlovic 30. avgust 2024.
Objavio maricamacapavlovic 30. avgust 2024.
Objavio cobri999 09. septembar 2024.
Objavio Makimikihaos 03. septembar 2024.
Objavio nvvaske99 03. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.