Odlomak

Za uspešno poslovanje svakog privrednog subjekta neophodne su pravovremene informacije kako bi donele valjalane odluke. U marketing sistemu informacije možemo sakupiti kupovinom, pribavljivanjem preko službe za istraživanje tržišta i putem organizovanja MIS-a.

MIS omogućava preduzeću pribavljivanje podataka radi ostvarivanja njegovih ciljeva. Sadrži informacije vezane za unutrašnjost preduzeća. Mis je organizaciona celina čiji je zadatak da osposobi marketing sistem za konstruktivnu ulogu u procesu reprodukcije, prikupljanjem, obradom, čuvanjem i distribucijom potrebnih informacija, radi uspešnijeg poslovanja.

Marketing informacioni sistem se može definisati na različite načine, odnosno ima više definicija jer ga mnogi autori definišu na različite načine. Prema Kotleru MIS je struktura međusobno povezanog kompleksa ljudi, mašina i postupaka, koja treba da osigura normalno proticanje odgovarajućih informacija, koje se sakupljaju iz internih i eksternih izvora za potrebe donošenja odluka u određenim oblastima upravljanja marketingom.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Jedan komentar na “Marketing informacioni sistemi (MIS)”

Komentari