Upravljanje činioca bezbjednosti u drumskom saobraćaju
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 12. april 2021. Prijavi dokument
1 POJAM MARKETING OKRUŽENJA
• Marketing okruženje predstavlja skup velikog broja nekontrolisanih, delimično kontrolisanih i potpuno kontrolisanih faktora koji utiču na poslovne rezultate preduzeća. Okruženje karakteriše neizvesnost i složenost odnosa u koje stupaju tržišni akteri. Preduzeće pokušava da utiče na okruženje, ali mu se mnogo češće prilagođava.
• U literaturi iz oblasti marketinga okruženje se uglavnom deli na eksterno, gde su obuhvaćeni nekontrolisani i delimično kontrolisani faktori, i na interno, gde menadžment preduzeća može da kontroliše faktore.
• Eksterno okruženje se dalje deli na makro i mikro okruženje.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio naca0111111 15. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.