Odlomak

1 POJAM MARKETING OKRUŽENJA

• Marketing okruženje predstavlja skup velikog broja nekontrolisanih, delimično kontrolisanih i potpuno kontrolisanih faktora koji utiču na poslovne rezultate preduzeća. Okruženje karakteriše neizvesnost i složenost odnosa u koje stupaju tržišni akteri. Preduzeće pokušava da utiče na okruženje, ali mu se mnogo češće prilagođava.
• U literaturi iz oblasti marketinga okruženje se uglavnom deli na eksterno, gde su obuhvaćeni nekontrolisani i delimično kontrolisani faktori, i na interno, gde menadžment preduzeća može da kontroliše faktore.
• Eksterno okruženje se dalje deli na makro i mikro okruženje.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 13 stranica
  • Marketing -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Srem. Mitrovica,  Visoka škola strukovnih studija za vaspitače i poslovne informatičare Sirmijum u Sremskoj Mitrovici  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari