Odlomak

MARKETING U POLJOPRIVREDI

Pojam i razvoj marketinga u agroprivredi
Nastao iz zahteva da se robe i usluge moraju proizvoditi na najefikasniji načinMnoge kompanije propadale su uprkos nadprosečnoj produktivnosti rada => neadekvatna struktura proizvodnje

  • Društvo izobilja
  • Rešenje => marketing filozofija

 

 

 

 

Šta je marketing?

Marketing je proces upravljanja koji otkriva, predviđa i zadovoljava zahteve potrošača ostvarujući pri tome profit.Marketing predstavlja identifikaciju i zadovoljenje individualnih i društvenih potreba. U fokusu marketinga nalaze se potrošači i njihove potrebe koje se stalno menjaju.Cilj marketinga je dugoročna satisfakcija potrošača uz ostvarenje profita.Marketing je proces kojim pojedinci i grupe dobijaju ono što im je potrebno, ono što žele i preferiraju, putem formiranja ponude i slobodne razmene vrednosti proizvoda i usluga sa drugima.

 

 

 

 

Upravljanje marketingom u agraru

Marketing se u savremenom agraru definiše kao proces obezbeđenja optimalnog zadovoljenja potreba potrošača uz stvaranje sistema vrednosti za zaposlene (kroz povećanje finansijskog i radnog zadovoljstva) i optimalnog profita za preduzeće, bez oštećenja fizičkog ili socijalnog okruženja.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Skripte

Komentari