Načini finansiranja budžetskog deficita
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Skripte, Poljoprivreda/Šumarstvo
Objavio Zmajkula 03. jul 2013. Prijavi dokument
MARKETING U POLJOPRIVREDI
Pojam i razvoj marketinga u agroprivredi
Nastao iz zahteva da se robe i usluge moraju proizvoditi na najefikasniji načinMnoge kompanije propadale su uprkos nadprosečnoj produktivnosti rada => neadekvatna struktura proizvodnje
Šta je marketing?
Marketing je proces upravljanja koji otkriva, predviđa i zadovoljava zahteve potrošača ostvarujući pri tome profit.Marketing predstavlja identifikaciju i zadovoljenje individualnih i društvenih potreba. U fokusu marketinga nalaze se potrošači i njihove potrebe koje se stalno menjaju.Cilj marketinga je dugoročna satisfakcija potrošača uz ostvarenje profita.Marketing je proces kojim pojedinci i grupe dobijaju ono što im je potrebno, ono što žele i preferiraju, putem formiranja ponude i slobodne razmene vrednosti proizvoda i usluga sa drugima.
Upravljanje marketingom u agraru
Marketing se u savremenom agraru definiše kao proces obezbeđenja optimalnog zadovoljenja potreba potrošača uz stvaranje sistema vrednosti za zaposlene (kroz povećanje finansijskog i radnog zadovoljstva) i optimalnog profita za preduzeće, bez oštećenja fizičkog ili socijalnog okruženja.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.