Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio karudijan123 26. jul 2013. Prijavi dokument
MENADZMENT KVALITETA
Znacenje kvaliteta koje se koristi u kontekstu standarda ISO 9000 je nivo do kojeg skup svojstvenih karakterisika ispunjava zahteve. U okviru ove definiceije kvaliteta, misli se na kvalitet proizvoda, usluge, odluke, dokumenta, informacije, procesa, aktivnosti ili bilo kog ulaza ili izlaza procesa.
Garvinov model kvaliteta proizvoda –Garvin je formulisao osam dimenzija kvaliteta proizvoda:performance, karakteristike, pouzdanost, usaglasenost, trajnost, mogucnost servisiranja, estetika i korisnicko poimanje kvaliteta.
Nivo kvaliteta (K) , Xi (i=1,n) karakteristike, ki(i=1,n) tezinski koeficijenti(steepen uticaja) saglasno Paretovoj metodi sledi K= k1X1+k2X2+….+knXn= str 46
Nivo i sadrzaj kvaliteta je odredjen brojnim ulazima Xi
K=f(xi)=f(x1,x2,x3,x4)
Od ulaznih ogranicenja najvaznija su : drustvene potrebe definisane zakonima i zahtevima trzista, poslovna politika utvrdjena programom proizvodnje i uticaju okruzenja. Izmedju poslovnih ciljeva i nivoa kvaliteta postoji visoki steepen medjusobne zavisnosti f(Y1,Y2,Y2,Y4)=0
Kategorija kvaliteta proizvoda –kvalitet je kompleksan pojam i predstavlja merilo zadovoljenja potreba pojedinaca i drustva u celini. Posebno se posmatra kvalitet proizvoda i usluga, kvalitet uslova rada, stedstava rada, kvalitet organizacije itd.
Postoji vise kategorija kvaliteta proizvoda . Neki bitni su : tehnicki kvalitet, trzisni kvalitet proizvoda, projektovani kvalitet proizvoda, ostvareni kvalitet,atestirani kvalitet i drugi.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.