Digitalni marketing i značaj prisustva kompanije na internetu
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Objavio 1a2m3i4na4 13. avgust 2013. Prijavi dokument
OBJASNITI VEZU TEHNOLOGIJE I ORGANIZACIJE KROZ ISTORIJSKI PRISTUP
RAZVOJ SE OGLEDA KROZ PROMENE U OBLASTI ORGANIZACIJE I UPRAVLJANJA I RAZLICITA DOBA INDUSTRIJKSE REVOLUCIJE MOGU SE POSMATRATI I RAZLICITIM TIPOVIMA MENADZERSKE FILOZOFIJE:
1) DOBA PRED TEJLORIZMA ILI DOBA TRANZICIJE, KADA SE UVODE NOVE RADNE NAVIKE, NOVA DISCIPLINA I NOVI PODSTICAJI PRIVREDNOJ AKTIVNOSTI.
2) DOBA MASOVNE PROIZVODNJE USPOSTAVLJANOVA PROFESIJA INDUSTRIJSKO INZENJERSTVO. TADA SE RAZVIJA VELIKI BROJ NAUCNIH METODA UPRAVLJANJA NAMENJENIH ALOKACIJI SREDSTAVA ZA MERENJE I VREDNOVANJE RADA.
3) DOBA FLEKSIBILNE PROIZVODNJE U KOME SE POSEBAN STRATESKI ZNACAJ U UPRAVLJANJU PRIDAJE TEHNOLOGIJAMA I OSTVARIVANJU FLEKSIBILNOSTI U PROIZVODNIM SISTEMIMA. PODELE I PRISTUPI U VEZI SA RAZVOJEM TEHNOLOGIJE:
1) DOBA MASOVNE PROIZVODNJE – TEHNOLOSKE INOVACIJE RAZVIJALE SU SE UPOREDO SA DRUSTVENIM PROMENAMA I TADA NASTAJE JEDNA OD NAJUSPESNIJIH I NAJUTICANIJIH ORGANIZACIJA U ISTORIJI – POSLOVNA FIRMA.
PAZNJA JE USMERENA KA TOME DA SE RAZRADI I RAZVIJE MEHANIZAM MASOVNE PROIZVODNJE KOJI JE PROGRESIVNO SMANJIVAO JEDINICNI TROSAK PROIZVODA.
2) DOBA MASOVNOG MARKETINGA – MARKETING ORJENTACIJA JE NA RAZLICITE NACINE I RAZLICITIM INTENZITETOM PRODIRALA U FILOZOFIJU I PONASANJE FIRMI. INTENZITET I OBLICI MARKETING KONCEPTA RAZLIKOVALI SU SE S OBZIROM NA RAZLICITE VRSTE PROIZVODNJE. PROMENE U PROIZVODIMA I TRZISTIMA SU BILE EVOLUTIVNE PRE NEGO REVOLUCIONARNE.
3) POSTINDUSTRIJSKO DOBA – NOVI PRISTUPI POSTINDUSTRIJSKOG DOBA NAMETNUTI TURBULENTNOSCU PROMENA U OKRUZENJU, REVOLUCIONARNO IZMENJENIM INFORMACIONIM TEHNOLOGIJAMA PODRAZUMEVAJU VISOK STEPEN INTEGRATIVNOSTI SVIH DELOVA I FUNCKIJA U ORGANIZACIJI SJEDINJENIH U NAPORU DA SE STRATESKI OBEZBEDE PREDNOSTI PREDUZECA. PRELAZAK SA MARKETING ORJENTACIJE NA NOVE PRISTUPE STRATESKOG UPRAVLJANJA U POSTINDUSTRIJSKO DOBA TAKODE RAZLICITOM BRZINOM PRODIRE U FIRME.
STRATESKA TEHNOLOSKA KONKURENTNOST I STRATESKA POZICIJA TEHNOLOSKE INOVACIJE
DINAMIKA TEHNOLOGIJE SE NALAZI U ZIZI INTERESOVANJA SAVREMENOG PREDUZECA JER JE TO VITALNI RESURS NJEGOVE KONTINUALNE KONKURENTNOSTI. RAZMATRANJE TEHNOLOSKE STRATEGIJE PREDUZECA ZAPOCINJE SAGLEDAVANJEM MESTA I ULOGE TEHNOLOGIJE U OSTVARIVANJU KONKURENTSKE PREDNOSTI PREDUZECA. TEHNOLOSKA STRATEGIJA SE INTEGRALNO OSMATRA U OKVIRU POSLOVNE STRATEGIJEI POSEBNO SE RAZMATRAJU DODIRNE TACKE I KLJUCNI MEDJUSOBNI UTICAJI TEHNOLOGIJE I OSTALIH FUNKCIJA U STRATEGIJI POSLOVNOG SISTEMA. KADA JE REC O PREDUZECIMA OBLASTI VISOKE TEHNOLOGIJE POSTOJI NEKOLIKO STRATEGIJSKIH OPCIJA:
1. PRVI NA TRZISTE,
2. DRUGI NA TRZISTE,
3. KASNO NA TRZISTE
4. MINIMIZIRANJE TROSKOVA
5. SEGMENTACIJA TRZISTA.
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Objavio Vladimir Murganic 30. jun 2024.
Objavio dmitardjukic 30. jun 2024.
Objavio maricamacapavlovic 07. oktobar 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.