Odlomak

Način komunikacije u organizacijamma

 UVOD

Komunikacija proizilazi iz društvene interakcije i služi kao njen glavni posrednik. Komunikacija među ljudima je preduslov svake organizacije. Dokazano je da sve prepreke koje nastaju u preduzeću direktno su povezane sa nestručnosti komunikacje.
Jedan od ciljeva komunikacije je jeste opstanak organizacije, prenos i razmjena  ideja i informacija radi formiranja mišljenja i stavova o ciljevima i načinima njihovog rezonovanja. Sve ovo ukazuje da je komunikacija  među ljudima civilizacijsko – kulutrna  posljedica i potreba nastala  iz opšte društvene  situacije.
Osnovni uzroci neefikasnosti organizacije najčešće je  nedostatak  ideja, informacija, ciljeva i strategija. Ljudi nisu sposobni da komuniciraju te nastaju smetnje  u komunikacionom procesu.

1.1 CILJ RADA

Cilj ovog istraživanja jeste da pokažem tokove, vrste i načine komuniciranja u  organizaciji,  da ukažem na neke nedostatke i dam moguće prijedloge poboljšanja procesa komunikacije u preduzeću u kojem radim.

1.2 MATERIJA ISTRAŽIVANJA

Sama komunikacija je veoma složena disciplina istraživanja. Komunikacija među ljudima se posmatra sa mnogo stanovišta i aspekata. Konkretno, ja ću pokazati komuniciranje u preduzeću u kojem sam radila, tako da se materija istraživanja svodi na poslovnu komunikaciju.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari