Odlomak

Bez adekvatnih informacija o tržištu preduzeće ne može da kreira efikasnu marketing strategiju. Informacije su od kritične važnosti, bilo da preduzeće tek stupa na tržište, šireći svoje operacije, ili namerava da racionalizuje svoje globalne aktivnosti. Ignorisanje potreba za istraživanjem ili nedovoljno istraživanje, najčešće se završava poslovnim promašejem izraženim u ignorisanju proizvoda od strane kupaca ili u povlačenju sa tržišta pod uticajem jake konkurencije.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 14 stranica
  • Strategijski menadžment dr.Boško Vojinović
  • Školska godina: dr.Boško Vojinović
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Šabac,  Visoka škola strukovnih studija za vaspitače u Šabcu  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari