Tajne liderstva
Objavio aventurin 23. oktobar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 18. jun 2018. Prijavi dokument
Ponašanje potrošača predstavlja proces nabavke i konzumiranja proizvoda i usluga od potrošačke jedinice. Takođe, ono uključuje i postprodajne procese (vrednovanje i postprodajno ponašanje).
Ljudi, u ulozi potrošača, iz sopstvenog iskustva, mogu da razumeju vlastito i tuđe ponasanje prilikom kupovine.
Potrošači se ne ponašaju i ne reaguju uvek u skladu sa njihovim očekivanjima.
Objavio aventurin 23. oktobar 2024.
Objavio error12 16. oktobar 2024.
Objavio error12 16. oktobar 2024.
Objavio majatomi 13. novembar 2024.
Objavio anja.kostic 13. novembar 2024.
Objavio Xicolina 12. novembar 2024.
Objavio mitrovicm993 13. novembar 2024.
Objavio majatomi 13. novembar 2024.
Objavio anjetina0105 13. novembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.