Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 18. jun 2018. Prijavi dokument
Ponašanje potrošača predstavlja proces nabavke i konzumiranja proizvoda i usluga od potrošačke jedinice. Takođe, ono uključuje i postprodajne procese (vrednovanje i postprodajno ponašanje).
Ljudi, u ulozi potrošača, iz sopstvenog iskustva, mogu da razumeju vlastito i tuđe ponasanje prilikom kupovine.
Potrošači se ne ponašaju i ne reaguju uvek u skladu sa njihovim očekivanjima.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.