Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio studenti.rs 23. avgust 2021. Prijavi dokument
Pitanje kvaliteta je sve češće zastupljeno u svim sferama društva pa tako i u savremenom menadžmentu. Po mnogima, ovaj vek će biti vek kvaliteta, jer je upravo to koncept koji je ključ uspeha za mnoge kompanije i države širom sveta. Svaki narod ima svoja obeležja, kulturna i socijalna pa se tako i scenario kvaliteta razlikuje od zemlje do zemlje. Svi oni orijentišu svoje strategije za menadžment kvaliteta prema potrebama i zahtevima svog podneblja što nas upućuje na činjenicu da je konačan naziv za sve to – zadovoljenje potrošača.
Globalizacija sve više povećava konkurenciju na tržištu, danas nije neobično da se mnoge kompanije odlučuju takmičiti na inostranim tržištima. Povećanje konkurencije, u to ime, je učinilo da kompanije konstantno pokušavaju da povećaju svoju produktivnost I istovremeno smanje troškove. Međutim, koncept i filozofija kvaliteta nije uvek najjasnija kako menadžerima tako I mnogim drugima koji se njime bave. Zadatak svih je da pre svega razume koncept kvaliteta, da utiču na edukaciju i promociju, kroz razne programe, da bi razvili kolektivnu svest po pitanju kvaliteta. Sve to se može postići konstantno razvijajući inovativnu kulturu, u kojoj će zaposleni da učestvuju u nošenju svih promena i primenjujući usvojena znanja.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.