Odlomak

JUST IN TIME koncept je nastao u kompaniji Toyota koja je izuzetno reprezentativan primer uspešne japanske kompanije. Uspon kompanije Toyota od kraja drugog svetskog rata pa sve do danas, po mom skromnom mišljenju mogu zahvaliti JUST IN TIME proizvodnji.  Težnja ka konstantnom unapređenju i poštovanje logičkih principa kada je proizvodnja u pitanju je ono što izdvaja JUST IN TIME koncept. Iako izuzetno jednostavne u teoriji, ove postulate je jako teško postići u praksi. Potrebno je angažovanje svih zaposlenih i apsolutna posvećenost celog preduzeća ka cilju i eliminaciji gubitaka, konstantnom unapređenju i uspehu na tržištu.Naravno ceo koncept JUST IN TIME proizvodnje je nezamisliv bez inženjera koji će kontrolisati ceo proces.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 12 stranica
  • Menadžment prof.Zoran Karastojković
  • Školska godina: prof.Zoran Karastojković
  • Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
  • Srbija,  Beograd,  Visoka tehnička škola strukovnih studija  

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari