Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio anuska857 07. oktobar 2014. Prijavi dokument
Tokovi informacija
1.UVOD
Ubrzani razvoj personalnih računara i interneta je doneo mnoge koristi ekonomijama zemalja u razvoju, eliminišući probleme međusobne udaljenosti različitih lokacija, omogućavajući razmenu bilo koje količine informacija među njima, kao i ravnopravnu zastupljenost na različitim pretraživačima. Primenom novih tehnologija, zemlje u razvoju ubrzavaju svoju integraciju u svetsku ekonomsku zajednicu.
Sa poslovnog aspekta, informacioni sistem je važno sredstvo za kreiranje novih vrednosti organizacije. On omogućuje organizaciji da poveća svoje prihode, ili smanji svoje troškove, tako što obezbeđuje informacije koje poboljšavaju izvršenje poslovnih procesa i pomaže menadžerima u donošenju kvalitetnih odluka.
U savremenom poslovanju se uočava rastuća međuzavisnost poslovnih kapaciteta organizacije i njenog informacionog sistema. Sve promene strategije i pravila poslovanja, kao i poslovnih procesa, zahtevaju i određene promene u hardveru, softveru, ili telekomunikacionim zahtevima, tako da često ono što bi neka firma želela da radi, zavisi od toga da li joj to njen IS omogućava.
1.2 Delatnost
SU-PORT d.o.o. je prvi zvanični sertifikovani pružalac usluga zemaljskog opsluživanja u Republici Srbiji koji poseduje dozvolu Direktorata civilnog vazduhoplovstva RS sa specifikacijom usluga zemaljskog opsluživanja u domenu prihvata i otpreme putnika, prtljaga, vazduhoplova, robe i pošte, prema Zakonu o vazdušnom saom sabraćaju, podzakonskim aktima i regulativi Evropske Unije – Council Directive 96/67/EC.
Od svog osnivanja 2002. do danas, SU-PORT godišnje opslužuje više od 1.0 milion putnika i 8.500 letova, u ime nacionalnog avio prevozioca Jat Airways i drugih avio kompanija.
SU-PORT je usmeren ka dostizanju pozicije vodećeg pružaoca usluga zemaljskog opsluživanja u regionu Jugoistočne Evrope. Takođe, teži da ponudi široki spektar usluga koje obezbeđuju optimum vrednosti za korisnike i razvoj zasnovan na profesionalnim i partnerskim odnosima sa svim interesnim grupama.
Poslovna politika SU-PORT-a zasniva se na tržišno orijentisanom poslovnom sistemu i principima sistema menadžmenta kvalitetom, čiji je osnovni zadatak stalno poboljšavanje kvaliteta celokupnog poslovanja, kako bi se zadovoljile potrebe i očekivanja korisnika.
U cilju svog dugoročno uspešnog poslovanja, poseban značaj se pridaje sistemskom pristupu aktivnostima na unapređenju zaštite životne sredine, zdravlja i bezbednosti na radu, kao i očuvanju svakog radnog mesta pojedinačno.
Poslovanje SU-PORT-a orijentisano je ka povećanju ukupne vrednosti, posvećenosti korisnicima usluga, upravljanju troškovima i izgradnji reputacije koja predstavlja standard u domenu
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.