Odlomak

TRGOVINSKO LOGISTIČKA KOMPANIJA “METRO AG”
Trgovinsko logistički centri su mesta gde roba prelazi u ruke portošača. Zavisno od veličine mogu se podeliti na:

  • Supermarketi površine do 3 000 m2 (austrijska “Billa”, belgijski “Profi”, nemački “XXL”, “Media Saturn”, “Extra”, domaći “Maxi diskont” i “Mega Rodić”, a na našem tržištu su zastupljeni slovenački “Merkator” i grčki “Vero”)
  • Hipermarketi površine do 10 000 m2 (nemački “Real“, “Praktiker”, belgijsko francuska “Cora”)
  • Cash & Carry sistemi površine do 20 000 m2 (nemački “Metro Makro”, španska
  • Prvi Metro centar otvoren je u Nemačkoj 1964. godine
  • Prvi Metro centar izvan Nemažke otvoren je u Austriji, Beču, 1971. godine
  • Radi sa oko 30000 neprehrambrenih i oko 20000 prehrambrenih artikala
  • Metro posluje kroz tri modela radnji:
    • Classic – površine 10 000 – 16 000 m2,
    • Junior – površine 7 000 – 9 000 m2
    • ECO – površine 2 500 – 4 000 m2
  • U Classic tipu objekta ima oko 50 000 artikala ili 80 000 tona robe, vrednosti oko 4 miliona EURA.
  • Prehrambreni proizvodi učestvuju sa 40 – 45% u količini, broju artikala i vrednosti robe

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Saobraćaj

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Više u Trgovina

Komentari