Odlomak

Novi milenijum je svedok kontinuranog povećanja interesovanja kako Ijudi provode svoje vreme, naročito svoje slobodno i neradno vi Neki komentatori idu toliko daleko da sugerišu da je slobodno vr kako ga koristimo i njegovo značenje za pojedince i porodice – r definiše naše živote, kao fokus za aktivnost van posla. To odražava interesovanje za to šta Ijudi konzumiraju u tim neradnim periodima. u vremenima posvećenim putovanju i odmorima, jer su ti periodi korr trisaniji periodi slobodnog vremena. Ovo interesovanje postaje medju dni fenomen poznat kao „turizam”: korišćenje ovog slobodnog vreme za posetu različitim mestima, destinacijama i lokalitetima koji često (al isključivo) karakterišu odmore i putovanja Ijudi. Na primer, 2005. god WTTC – Svetski savet za turizam i putovanja, je procenio da su putovar = turizam kao ekonomska aktivnost generisali 6.201 milijardu US$, a očekuje se da će do 2015. god ova cifra porasti na 10.678,5 milijardi US$.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Skripte

Komentari