E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Pedagogija
Objavio studenti.rs 11. decembar 2020. Prijavi dokument
Kroz čitav predškolski period dete se intenzivno razvija i formira različite osobine i navike. U zavisnosti od individualnih psihofizičkih karakteristika, dete se lakše ili teže adaptira na školsku sredinu i učenje. Institucionalnim predškolskim vaspitanjem i obrazovanjem podstiče se razvoj ukupnih potencijala kod dece ranih uzrasta što predstavlja jedan od bitnih momenata u procesu pripreme za školu.U predškolskim ustanovama organizuju se igrovne aktivnosti, koje su primerene psihofizičkom razvoju dece. Programska koncepcija predškolskog vaspitanja i obrazovanja počiva na ideji da dete kroz igru uči , učeći se igra, i na takav način izrasta u kreativno i aktivno biće, budući da je igra i kreativni akt.
Iskustvo deteta pri prelasku iz vrtića u školu omogućava mu lakšu adaptaciju na zahteve koje mu postavlja škola. Međutim, u praksi deca mogu da iskuse određene poteškoće dok se ne naviknu na nove obaveze i sredinu.Učenje kroz igru na mlađem školskom uzrastu doprinosti prevazilaženju postojećeg diskontinuiteta između sistema predškolskog i školskog vaspitanja obrazovanja.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.