Odlomak

Kroz čitav predškolski period dete se intenzivno razvija i formira različite osobine i navike. U zavisnosti od individualnih psihofizičkih karakteristika, dete se lakše ili teže adaptira na školsku sredinu i učenje. Institucionalnim predškolskim vaspitanjem i obrazovanjem podstiče se razvoj ukupnih potencijala kod dece ranih uzrasta što predstavlja jedan od bitnih momenata u procesu pripreme za školu.U predškolskim ustanovama organizuju se igrovne aktivnosti, koje su primerene psihofizičkom razvoju dece. Programska koncepcija predškolskog vaspitanja i obrazovanja počiva na ideji da dete kroz igru uči , učeći se igra, i na takav način izrasta u kreativno i aktivno biće, budući da je igra i kreativni akt.
Iskustvo deteta pri prelasku iz vrtića u školu omogućava mu lakšu adaptaciju na zahteve koje mu postavlja škola. Međutim, u praksi deca mogu da iskuse određene poteškoće dok se ne naviknu na nove obaveze i sredinu.Učenje kroz igru na mlađem školskom uzrastu doprinosti prevazilaženju postojećeg diskontinuiteta između sistema predškolskog i školskog vaspitanja obrazovanja.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Pedagogija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari