Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Turizam/Ugostiteljstvo
Objavio izuzetnanagrada 17. decembar 2011. Prijavi dokument
Osnovni način na koji preduzeća uče o potrošačima je u utvrđivanju činjenica o njihovim prošlim i sadašnjim kupovinama i stepenu u kojem su zadovoljni izborom i kvalitetom proizvoda i usluge. Ponašanje potrošača definiše se kao: „ponašanje koje potrošači pokazuju u traženju, kupovini, korišćenju, procjenjivanju i raspolaganju proizvodima i uslugama za koje očekuju da će zadovoljiti njihove potrebe”.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.