Jezici u društvu
Objavio Avdas 24. decembar 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio izuzetnanagrada 02. februar 2012. Prijavi dokument
Uvod
Brend, u savremenim turbulentnim uslovima poslovanja sve vise dobija na znacaju iz prostog razloga što na trzištu postoji veliki broj istih proizvoda, što je prisutan postupak imitacije, dolazi do brzog razvoja industrije, mnogih tehnoloških otkrića i drugih stvari sto remeti jedinstven i klasičan način poslovanja i prodaje. Pouzdana aktivnost se ogleda u tome što danas kompanije plasiraju proizvode na tržište pod određenim brendom , što je posledica opadanja klasičnog vida prodaje, odnosno načina kojim se vrši razmjena dobara i novca na tržištu. Nepouzdana aktivnost je da se krajnji potrošač, nakon kupovine proizvoda pod poznatim brendom, uvjeri u suprotno.
Objavio Avdas 24. decembar 2024.
Objavio kristinalogoped 24. decembar 2024.
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio Avdas 24. decembar 2024.
Objavio Tatijana1611 24. decembar 2024.
Objavio kristinalogoped 24. decembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.