Odlomak

Uvodni deo:

– Postavljam decu u formaciju polukruga i predstavljam se deci;
– Zdravo drugari, ja se zovem Jovana i
Ovo je moja drugarica Jovana danas smo
došle kod vas drugari da se malo družimo.
– Drugari za početak ispričaćemo vam šta smo sve videle na putu od svoje kuće do vašeg prelepog vrtića?
( Da, ne…)
– Jutros smo ustale rano kako bi na vreme stigle kod vas drugari i kada smo izašle iz svoje kuće ugledale smo na svom pragu jednu papuču, odmah nam je palo na pamet da nam je tu papuču ispred vrata kuće ostavio pas Žuća koji pripada našoj drugarici koja živi odmah kuća do naše. Žuća tako često dolazi i ostavlja obuću ispred vrata.
Odmah smo je uzele i odnele do drugarice i zatim smo se uputile ka vašem vrtiću. Zatim smo tokom pešačenja do vašeg vrtića videla dve ogromne zgrade ispred kojih su bile tri klupice obojene različitim bojama, jedna je bila plava, jedna žuta, a jedna zelena. Kada smo prošle pored te tri klupe ugledale smo četiri radnika koji su popravljali kvar na banderi. Kako su se oni visoko popeli drugari samo da znate. A posle toga smo prešle put ali prilikom prelaska preko pruge spustila se rampa što je značilo da prolazi voz, i tačno smo izbrojale pet vagona, kada je voz prošao rampa se podigla i nastavile smo put dalje. Kada smo prolazile kroz park izbrojale smo šest kućica za ptičice koje su bile okačene na drveća, bile smo jako srećne kada smo videla da ptičice veselo ulaze i izlaze iz njih. A da znate u tom parkiću smo ubrale sedam prelepih cvetića za vas drugari.

Drugari ja ne mogu da verujem šta smo sve videle i doživele na putu do vrtića da smo morale da vam sve to ispričamo.

– Drugari kako vam se dopao naš put do
Vrtića?
(Da)
– Drugari ali ja moramo da vidimo da li ste vi to sve upamtili šta smo sve to srele na putu do vas.

Glavni deo:

– Prelazimo na postavljenje pitanja vezana za našu ispričanu priču. Tokom postavljanja pitanja otkrivamo ilustracije kako bi deca na što bolji, lakši i slikovitiji način upamtila i ponovila šta je i koliko je čega bilo na mom putu od kuće do vrtića.

– Drugari šta sam ja to videla kada sam izašla iz kuće?
(Papuču)
– Dobro, a koliko?
(Samo je jedna bila)
– A odakle ona tu?
(Doneo je pas Žuća)
– Dobro, a šta je bilo posle toga, kada sam kenula ka vašem vrtiću?
(Videla si dve velike zgrade)
– A šta se nalazilo ispred tih zgrada?
(Tri klupe)
– Bravo drugari, a nakon toga šta sam ja ugledala?
(Videla si radnike na banderi koji popravljaju neki kvar)
– Koliko je bilo radnika, drugari?
(Bilo je četiri radnika)
– Tako je drugari, a gde sam stala ono drugari?
(Kod pruge da bi prošao voz)
– A koliko je bilo vagona?
(Bilo je pet vagona)
– Bravo drugari, gde sam posle pruge prošla?
(Kroz park)

– I šta sam tamo videla?

– I šta sam tamo videla?
(Kućice za ptice)
– Koliko je bilo kućica za ptice?
(Bilo je šest kućica)
– A šta sam vam donela ja, drugati?
(Ubrala si nam visibabe u parku)
– Koliko sam donela cvetića?
(Donela si nam sedam cvetića)
– Bravo drugari, vi ste sve upamtili šta je i koliko čega bilo.

– Potom sve zajedno ponavljamo šta je čega i gde bilo uz pomoć ilustracija. Kako bi se kod dece na što bolji i lakši način formirao pojam brojevnog niza.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 8 stranica
  • Metodika pocetnih matematickih pojmova -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Obrazovanje
  • Srbija,  Kikinda,  Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača u Kikindi  

Više u Obrazovanje

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari