Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio izuzetnanagrada 08. jun 2010. Prijavi dokument
Za svaku proizvodnju, ma kako ona bila kompleksna, plasman proizvoda na tržište je ključni trenutak. Ukoliko prodaja izostane, proizvodnja, odnosno kompanija koja se time bavi, ostaje bez finansijskih sredstava koja su neophodna da se proces proizvodnje nastavi, te gubi zamah i odumire. Iako je proizvod neuporedivo teže napraviti nego prodati, prodajno osoblje se nalazi na strateški izuzetno važnom položaju i bez njihovih prodajnih napora nema podsticaja proizvodnji. Prodajno osoblje se u svom radu susreće sa mnogim dilemama: koji proizvod prodati, gde i po kojoj ceni, ko su kupci tog proizvoda i kako ih pridobiti za kupovinu… .Upravo ovaj, marketinški segment u savremenom tržišnom poslovanju se kod nas veoma često zanemaruje, a veoma važni bodovi na strateškom tržištu se nestručno gube.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
You must be logged in to post a comment.
Jedan komentar na “Elementi marketing miksa”
[staging-studentirs.kinsta.cloud] Elementi marketing miksa – http://staging-studentirs.kinsta.cloud/skripte/marketing-pr/…