Odlomak

PROIZVOD
Od daleke 1967. godine, kada je Bambi počeo sa radom i kada je nekoliko domaćih stručnjaka, tehnologa zaposlenih u Bambiju počelo sa radom na keksu koji neće biti samo poslastica, već i hrana, prošla je 41 godina. Niko nije ni slutio da će Plazma, kreirana kao vrhunski keks i u nutritivnom i u konditorskom smislu postati najvoljeniji keks u zemlji. Od 1967. do 2008.proizvedeno je ukupno 150.000 tona Plazme – dovoljno da se njim obavije Zemljina kugla na Ekvatoru 53 puta.

Plazma u sebi sadrži pravi balans masti, proteina i ugljenih hidrata i odnos izmedju minerala i vitamina je takav da ga organizam može najbolje iskoristiti. Svojim sadržajem visokokvalitetnih materija, Plazma se svrstava u red vrhunske hrane za decu. Sadržaj vitamina i minerala kao što su kalcijum, fosfor i gvožđe, omogućuju pravilan razvoj, jačaju kosti i zube, reguliše metabolizam i okrepljuju.

Zahvaljujući izbalansiranom odnosu makro i mikronutrijenata Plazma može da se koristi za doručak ili večeru, sa šoljom mleka ili kakaa bez dodavanja šećera, kao ukusna i hranjiva užina u školi, na radnom mestu ili na putovanju, ali i dobra zamena za obrok osobama koje imaju problema sa varenjem. Svaki keks je medjusobno sličnog sastava, ali nijedan nije jedinstvenog ukusa kao Plazma.

Plazma je ubrzo po pojavljivanju na tržištu tadašnje Jugoslavije postala nezamenljiva u ishrani generacija dece koje su stasale u odrasle ljude, one koji sada svoju decu hrane proizvodom na kome su odrasli. Ta ljubav i posvećenost jednom kvalitetnom i jedinstvenom ukusu i njegova široka primena, učinila je da, od strane potrošača, Plazma bude izabrana za najbolji srpski proizvod. Plazma je jedinstvena, originalna, nostalgična. Potrošači je kupuju i vole. Iz obaveze prema njima, svojim potrošačima, Bambi je staro, tradicionalno pakovanje Plazme, zamenio nečim novim i drugačijim.

Inspirisani rezultatima istraživanjea agencije GFK, odlučili su da sprovedu još nekoliko istraživanja nezavisnih agencija i saznaju šta potrošači vole kod Plazme i zašto. Njihove su reči bile sledeće: Plazma je jedinstvena i nezamenljiva! Ipak, želeli bismo da je vidimo kako se prilagodjava vremenu, ali da i dalje bude odraz vrednosti voljenog brenda.

Potrošači su rekli: želimo novo pakovanje Plazme, boljeg ambalažnog kvaliteta, bez belih linija, bez devojčice, da izgleda kvalitetno kao sama Plazma, da bude atraktivno, blještavo, i dalje crveno, osunčano, toplo, da izgleda tako kao da je Plazma pakovanje poraslo.

Zato su vredno radili na novom pakovanju. Ono što se danas može videti u svim prodavnicama ispitano je od strane potrošača koji su pružili svoju podršku. Novo pakovanje je osvežilo i modernizovalo odnos potrošača prema Plazmi. Osluškujući baš njihove želje staro, tradicionalno pakovanje, unapređeno je u novo i drugačije.

Kroz novo pakovanje se želelo da se sve one vrednosti koje Plazma kao brend poseduje pretoče i na njeno pakovanje; da se na kutiji vide prirodnost, vitalnost, izdašnost kvaliteta sastojaka i dobrobiti koji Plazma pruža. Jedan pogled na novo pakovanje treba da asocira na Plazmu kao deo naših zivota i našeg odrastanja i nasledja, na simbol ličnog i kolektivnog kontinuiteta današnjih generacija.

Ključni motiv je srpski krajolik obasjan suncem. Suncem kao simbolom života – njegovog izvora i dinamičnosti, simbolom toplote i topline, optimizma i sigurnosti, Slika krajolika asocira i na prirodu, na nešto prirodno, čisto, neiskvareno, na blagostanje, na velikodušnost, trajanje, tradiciju, pripadnost.

Novo pakovanje je rezultat višemesečnog rada na istraživanju, promišljanju i definisanju ključnih vrednosti brenda. Relevantnost, asocijativnost i prihvatljivost je testirana ne velikom uzorku potrosača…

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari