Liderstvo
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio Alessandro 22. jul 2011. Prijavi dokument
Strateški pravci ostvarivanja globalnosti u firmama smatra se značajnim činiocem konkurentske prednosti i strategijom kojom se efektivno upravlja promenama u novom milenijumu. Pojam globalne strategije nije sasvim precizno definisan, posebno kada se traži različitost u odnosu na teorijske osnove i praksu multinacionalnih kompanija. Činjenica je da su se krupne promene odigrale u političkom, ekonomskom, tehnološkom, demografskom okruženju i nametnule kalitativno nove, suštinski izmenjene modele ponašanja. Međunarodno poslovanje multinacionalnih kompanija prilagođava se novim uslovima, poprima nove dimenzije i karakter globalnosti. Globalizovane kompanije upravljaju multinacionalnim poslovanjem jedinstveno, integralno, uz uvaćavanje brojnih faktora u svetskim razmerama. Labava, slabo povezana federacija filijala, poslovnih jedinica u različtim zemljama nije dovoljan uslov suštinske internacionalizacije i globalizacije firmi. Ona se definiše postojanjem strateških interesa da se poslovanje globalizuje. Analizom poslovanja savremenih firmi zaključuje se da skoro sve privredne grane, svaka delatnost, sadrže potencijal globalnosti barem u nekim dimenzijama. Taj potencijal treba što realnije proceniti, što je složen zadatak sam po sebi, jer se uslovi u okruženju i interne snage organizacije stalno menjaju.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio dejana1995 10. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.