Odlomak

Prema opšte prihvaćenoj definiciji, logotip je zapravo grafički oblik samog naziva neke kompanije, a logo je njegov drugačiji naziv i u principu može da se sastoji od slova i nekih drugih grafičkih oznaka, a osnovna svrha mu je da bude prepoznatljiv.
Kada kažemo potpuni logo, to zapravo znači da je u pitanju sadržaj koji je sačinjen od logotipa, zatim određene ikonice i slogana, a koji je ujedno i znak raspoznavanja određene firme. Praktično govoreći, ključnu ulogu u marketingu igra dobro osmišljen logo, pa je zato izuzetno važno njegovo kreiranje prepustiti stručnjacima.
Najkraće rečeno, logotip je simbol određene kompanije, a u suštini za marketing je ključna uloga koju logo ima. Obično se u njemu nalazi tačno određeni element ili simbol, odnosno neka ilustracija po kojoj je konkretno preduzeće, proizvod, ideja ili usluga, to jest ono što se prezentuje prepoznatljivo. Izuzetno je važno da logotip bude upečatljiv, kao i da njegov stil izrade bude prilagođen onome što se prezentuje.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Jedan komentar na “Logotipi”

Komentari