Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Menadžment
Objavio 4050ivan 03. februar 2014. Prijavi dokument
UVOD
Veterinarski zavod Subotica predstavlja najzaokruženiji sistem u oblasti veterine u Srbiji i danas je jedina kompanija koja pruža kompletno rešenje u stočarskoj proizvodnji – od preventive, preko ishrane, do lečenja životinja.
Svojom tehnologijom ova kompanija obuhvata proizvodnju četiri osnovna segmenta:
• Proizvodnju hrane za životinje – stočna hrana, ekstrudirana hrana za pse, ekstrudirana hrana za ribe Soprofish i dr.
• Proizvodnju hemofarmaceutskih preparata: tečne i čvrste farmaceutske forme
• Proizvodnju bioloških preparata: virusne i bakterijske vakcine i serumi
• Proizvodnju i usluge iz oblasti dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije (DDD)
Od trenutka priključenja poslovnom sistemu Victoria Group 2005. godine, Veterinarski zavod Subotica beleži stalan rast poslovnih rezultata. Takođe, tada počinje veliki investicioni ciklus u okviru koga je do sada pušten u rad pogon za proizvodnju hrane za kućne ljubimce, sprovedena kompletna gasifikacija Zavoda, otvorene fabrike za proizvodnju ekstrudirane hrane za ribe i proizvodnju čvrstih i tečnih farmaceutskih formi. U 2011. godini pokrenuta je proizvodnja API tj. sirovina za farmaceutsku industriju koje se, osim u veterini, koriste i u humanoj farmaciji.
Zahvaljujući proizvodnji u skladu sa ISO standardima, kao i HACCP i GMP sertifikatima, Veterinarski zavod Subotica je danas jedna od najkonkurentnijih kompanija na tržištu Srbije, a ostvaruje značajni izvozni plasman na tržištima regiona i Evropske unije, a od nedavno i na tržištu Rusije.
DOG & STYLE
Veterinarski zavod Subotica je rešio da prati svetske trendove koji dovode do izgradnje novih postrojenja i redizajnira postojeći brend Dog’s favourite pretvori u novi brend ” Dog & Style ” , koji garantuje visok kvalitet hrane za kućne ljubimce . ” Dog & Style ” jesavršeno izbalansirana ishrana za pse koji zadovoljava sve nutritivne zahteve za sve vrste i kategorije pasa jer je prilagođena njihovom uzrastu , veličini i fizičkog stanja .
Kako bi od hrane za pese napravili jedan od vodećih brendova u Srbiji pristupićemo sledećem markentiškom planu.
CILJNA GRUPA
Vlasnici pasa svih vrsta i uzrasta u region
TRAJANJE KAMPANJE
6 meseci od 01.06.2013. do 30.11.2014.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.